Pagina's

donderdag 10 januari 2013

zakdoekdoos 'zo geknipt'


Zo geknipt! Sew Along
Dit is ook weer zo leuk. Een tijdje geleden gaf ik mezelf het boek 'zo geknipt' cadeau. En door deze sew along is de kans een stuk groter ik er ook echt wat uit ga maken :) Het is echt een inspiratiebron: ik zie zoveel leuke dingen voorbij komen dat mijn vingers vanzelf gaan kriebelen. Toch was het wel even moed verzamelen, maar het eerste projectje uit het boek is klaar! De omkeerbare zakdoekdoos...en nu moed verzamelen voor de zwemtas :)




2 opmerkingen:

  1. Goed gedaan hoor.
    Enne ... die zwemtas... gewoon doen!!
    Meestal wijzen die dingen zichzelf een beetje uit ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk zeg!
    Ik heb me net ook aangemeld en het boek besteld!

    Groetjes Barbera

    BeantwoordenVerwijderen