Pagina's

vrijdag 7 december 2012

kleertjes baby born



 
Voor het sinterklaasfeest een setje gemaakt voor de baby born van mijn nichtje. Eerst wilde ik braaf het lijstje volgen en een setje bij de hema kopen, maar wat viel dat me tegen hoe dat eruit zag, toen pas, een beetje laat dus, bedacht ik me dat ik het toch beter zelf zou kunnen maken. Het was dan ook de avond tevoren om half 12 pas klaar. Gezocht op internet en ik vond deze geweldige site's:
dat kon ik zelfs, het is een mini versie van een jurkje dat ik al ongeveer voor Maren heb gemaakt, dus het was goed te doen. Nog het langst bezig geweest met het klittenband, uiteindelijk met strijkfolie vastgemaakt.  Ik was eigenlijk wel tevreden met het resultaat.  Het grappige was dat mijn dochter er uiteindelijk het meest blij mee was, dus ik moet nog een keertje aan de slag :)  Dan probeer ik ook de mooie jruk van wollyonline.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten