Pagina's

zondag 30 december 2012

fotoslinger gekregen!


Hoe leuk is dit! In het pakje onder de kerstboom zat.... een fotoslinger! Give away van Sakkjes en zo Ik vind hem echt zoooo leuk! En ik heb meteen al een doel om hem op te hangen, want... de namen die we bedacht hebben voor de baby zijn beide met 6 letters!! Grappig he?! Nu alleen dus nog even afwachten of de jongens of de meidennaam voor het raam komt te hangen... En daarna kunnen er leuk foto's van de kleine in.
Heel erg bedankt Wendy, ik ben er dus echt super blij mee!

p.s. Moet dus even terug komen op mijn eerdere blogbericht, want het is veel leuker om iets te krijgen wat een verrassing is, maar wat wel precies is wat je wilt hebben en waar iemand ook nog moeite voor heeft gedaan. :)

3 opmerkingen:

  1. Kom via via op je blog, geen idee meer via wie.... Leuke blog. En wat een fijn kado. Echt een leuk idee ook een foto slinger. Lees dat je een babytje krijgt? Gefeliciteerd. Mooi 2013 voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn berichtje om te lezen zeg! Ik zit hier met een big-smile! Ik hoopte al dat dit exemplaar in de smaak zou vallen, dus heel erg leuk dat je er zo blij mee bent! En wat toevallig van het aantal letters, goed idee ook om straks zijn/haar naam 'bekend' te maken met deze slinger.
    Fijne jaarwisseling!
    Liefs
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooohw, zeker een heeeeele leuke slinger! Nog nooit eerder gezien. Zeker leuk om de naam van de baby in te showen :)
    Hopelijk verloopt de zwangerschap zonder al te veel ongemakken! Enjoy :)

    BeantwoordenVerwijderen